Ebrumarbling Arkadaşlar yürürken vajinamın üst kısımlarındaki kemikler sanırım çatı diyorlar çok ağrıyor bacağımı kaldıramayacak kadar ağrıyor sürekli yatmam gerekiyor kıyafet giymek için ayağımı en fazla 5 cm kaldırdım dayanılmaz bir ağrıyla yere yığıldım sizde de oluyor mu çok korkuyorum
sususdden Ebrumarbling benim haftam daha erken ilk gebeliğimdede yaşamadım bi fikrim yok ama konu üstte kalsın bilen arkadaşlar yazsın diye cvp veriyorum canım çok geçmiş olsun umarım ciddi bişi değildir😌
Atlarlayasayan Ebrumarbling bende 20. Haftadayım 1 haftador yürürken , ayağa kalkarken bacağımı açınca ağrı oluyor haftaya kontrolğm var doktoruma sorucam bende
Melikeayaz Ebrumarbling aynı agrı bendede var doktoruma sordum normal oldugunu bebek büyüdükçe baskı yaptıgını söyledi bide bol hareket etmemi imkanın varsa spora git ve masaj yaptır dedi sizde gene kendi doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
Smsk92 Ebrumarbling ben de de var aynı şikayet 34+2 yim 😔alt kıyafetleri giymek zulüm bol bol istirahat şart sanırım yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek 🤷🏻♀️
Ebrumarbling Smsk92 evet benimde yarın var bende soracam ama bugün çok korktum o yüzden buraya yazdım teşekkürler
Nazife86 Ebrumarbling cnm ben 33haftaligim benim de ara ara oluyor bi kaç gün sürüyor geçiyor 26haftakikken başladı Dr normal diyor bana ocuk dönünce yerlesince kemiklergevseyince olur diyor sancım olmadığı sürece normal dedi sancı da başlarsa hemen gel dedi