Herkese merhaba konuyu daha öncede açmıştım ama içim hiç rahat değil oğlumun sarılığı bı turlu gecmiyo 4 ay 12 günlük oldu hala gecmiyo Dr sarılığı geçmiş diyo ama görüyorum alnında yok yüzünde ,gözlerinin dibinde ve ağzının içinde var ama hafif sağlık ocağındaki hemşire karaciğerinde yada safra kesesinde bı sorun olsa şimdiye patlak verirdi dedi çok üzülüyorum neden gecmiyo hala başına böyle geçmeyen sarılık gelen oldumu 😞