27+2 haftadayım ara ara ağrılarm oluyordu ama geçerdi akşamdan beri sağ kasığımda batma şeklinde acı ağrı var solda bişey yokta şiddeti artınca kıpırdayamiycak şekilde oluyor böyle durum yaşayan varmı acaba karnım sert değil bebeğin hareketlerini hissediyorum ya kum dökmesi desem böbreklerim ağrımıyor anlamadım gittii😓 şiddetlenince bıçak saplanmış gibi oluyor