Adenin_annesi1 Merhaba 20 gündür normal doğum yaptım dikişlerim hâlâ düşmedi ve vajinamin içi mi desem bir tık altı mi desem bilemedim kırmızı ve beze gibi şişik var korktum açıkçası normal doğum yapıp yaşayan varmı
Elifbaysal55 İyileşirken öyle bir dolgunluk bende de olmuştu hemoroid bile oldum kız mahvoldum 🥹 Doktor çok normal geçer dedi Hemoroid kaşınıyordu krem verdi onun için sonrada zamanla geçti