Pembefil İyi akşamlaar kızlar, bebeğimi sürekli karnımın solunda gibi hissediyorum. Hareketlerini hissetmeye başladıktan sonrada değişmedi. Sanki sadecee sol tarafta duruyor. Yaşayanınız ya da bilgisi olan var mıı
Ayshababy Pembefil hiç sormadım normaldir heralde çok nadır sağdan vurur orta taraftan daha çok solda o yüzden hiç sormadım
Elifimsib Pembefil 27+4 üm taa en başında bile hep sol tarafta ağrım olurdu hala hareketleri hep solda nadiren sağda veya ortada oluyor😂 en son kontrolde poposu en altta kafası solda ayakları solda iki büklüm olmuş şekilde duruyordu doktorum da diyor seninki o tarafı çok seviyor nerede rahat ediyorsa orada takılıyor bebekler diye
DENIZ_55 Pembefil haftan ne kadar bilmiama ilk zamanlar bir tarafta olur haftan ilerledikçe her yerde hissedersin sonra tekrar post açarsın bebegim çok hareketli canım acıyor ama normalmi diye 😁çünkü haftan ilerledikçe yerinde duramıyor bebisler🤣