[silindi] Kızlar devamlı tuz eksik uyarısı veriyor nasıl düzelir içinde tuz da var bı turlu düzelmiyor
ebruca52 [silindi] sıcak su döküp o hazneyi tahta kaşıkla karıştırın kazıyın dibine kadar iyice sonra tuzu doldurun , altı donunca dolan tuzu algılayamıyormuş bende de aynı sıkıntı var tamirci gelip öyle yaptı düzeldi
Elifimsib [silindi] ya benimkinin de tuzu var parlatıcısı var ama bulaşıkları su lekesiyle çıkarmaya başladı son zamanlarda veya tam temizlemiyor🤦♀️ sizde de böyle bi sorun var mı
EmelDoga [silindi] ben tuz kullanmıyorum. Makinayı aldığımdan beri hiç koymadım. 3+1 tabletler yeterli temizliği sağlıyor zaten. Filtreleri temizleyin arada yeter
[silindi] Elifimsib bende cogunlukla ıslak çıkarıyor ama tuzdan kaynakli diye düşünüyorum sizin makine de Arçelik mi
Elifimsib [silindi] evet Arçelik daha bir yıl bile olmadı bi süredir böyle deterjanı falan da değiştirdim ama çözüm olmadı servis çağırmayı düşünüyorum artık