HulyA60 Merhaba anneler kreatinin 0.46 çıktı Normalde 0,5-1,1 aralıkta olması gerekiyormuş eNabız sonuçta baktım referans dışı gösteriyor daha doktora gitmeme çok var ama sizede danışmak istedim böyle bir sonuçta karşılaşan varmı
Talentedmom HulyA60 zaten 0,50 den başlıyor çok düşük değil benim de düşük çıkmıştı 0,43 yüksek olması için 0.90 on üzerine çıkması lazım
HulyA60 Anne1924 Aa öylemi bilmiyordum googleye falan yazınca böbrek hastalığı falan diyor anlayamadım çok teşekkür ederim bilgi için 🙏 ☺️
HulyA60 Talentedmom Bende googleye yazınca doğru bilgi vermiyor demekki böbrek hastalığı bişeyler yazıyordu bilgi için teşekkür ederim 😊