Biranne_197 belki o gün olan gerginliğiyle alakalı bir şeydi bilmiyorum. İnşallah size öyle davranmaz daha iyi geçer. Çünkü çok üzülmüştüm o kadar randevu almaya uğraş, saatlerce bekle zaten insan bebeği için bir telaşla gidiyor inşallah bir şey çıkmaz diye böyle bir muamele yapılmamalı bence. Onun dışında e nabıza yüklüyor, benim her şeyi göremediği için yükleyemem tekrar muayene olmalısın dedi. Ultrason siyah beyaz, bana hiç göstermedi zaten ona da ayrıca üzüldüm bakabilir miyim dediğimde sırtı dönük neyine bakıcaksın dedi☹️ inşallah iyi geçer sizin randevunuz