@Btl42 Bende hamileligimin başından beri kullaniyorum sizin gibi vajinadan aliyorum plasentam asagida oldugu icin hafif kanamam oluyordu o nedenle vermisti doktorum halada kullaniyorum suan 24.haftadayim cok sukur hersey yolunda hic bir sekilde bir zararini gormedim aksine kanamayıda önledi. Endise etmenize gerek yok faydali bir ilaç kendinizi yormamaya dikkat edin.