anka01 Kızlar ikiz transfer oldum 24 Şubat’ta beta 49.7 çıktı 26 Şubat’ta 40.8 bugün ise 50.1 çıktı gebelik durumundan şüpheliyim kimyasal ya da dış gebelik olabilir mi ya da böyle bir şey yaşayan var mı 14. gününe göre 50 değeri normal mi 🥺🥺🥺
ipekveatlas anka01 yükselmesi gerekirdi en az 2 günde %60 civarı:( cok üzgünüm insallah bi mucize olur
S-nur1 Üzmek istemem ama benzer şeyi bende yaşadım maalesef kimyasal oldu düzensiz giden beta yükselmiyor inşallah hakkında hayırlısı olsun iyi düşün iyi olsun💖