Kubra3454 Fatma5806 ahşap beyaz çok güzel duruyor eşim de mobilyacı isterseniz istediğiniz model de bizde yardımcı olabiliriz nerde yaşıyorsunuz
2baby1cat Fatma5806 benim kızımın odası da ahşap-beyaz. Ama şimdi yaptırsam düz beyaz yaptırım. Çünkü aksesuarlar, oyuncaklar, ıvır zıvır derken 2 renkli mobilya beni yordu biraz. Belki kulandığım için gözüm alıştı bilemiyorum😊
Deryadry Fatma5806 bence düz beyaz daha güzel durmuş bu modelde.kulpları zaten ahşap.aksesuarları ahşap kullanabilirsiniz.diğer türlü ahşap beyaza eşyalar da dahil olunca çok karışık duruyor
Fatma5806 2baby1cat aslında bi tık beyazı düşünme sebebim bu idi ama yatak odam beyaz beni çok yoruyor 🤦🏻♀️
bade25 umrumdadegil ben bu modelden almadım Montessori modelini tercih ettik bir arkadaşım da buradan aldı fiyatına göre kalitesi güzel
Fatma5806 umrumdadegil canım ben gidip mağazada gördüm çok güzeller kalitesine bayıldım yoksa güvenemem online almıyorum ben 🥰
bade25 umrumdadegil yok yok fiyatına göre kalitesi iyi bence ☺️ dedikleri tarihten çok çok önce gönderdiler