Daha öncede çok kez başlık açmıştım gebelik şüphesi ile. Şuan herhangi bir gebeliğim yok yapılan tahlillere göre. En son 29 Aralıkta regl başlangıcı yaşadım. Totemde 1 hafta sürer ve yoğun kanama ile geçerdi. Düzenli ilerlerdi. Her ne oldu ise bu sefer resmen 1 ay atladı. Gecikmemin en son 19. günü beta verdim negatif çıktı. 2 gün önce hafif lekelenmem oldu, dünde yine damla şeklinde çok az idi ve şuan kesildi sanki. Daha önce başına gelen var mı acaba😞