Kızlar 33+2 haftalık gebelıgım var sorunlu bu gebelık değil şükür olsun ama. az önce otururken belime ve karnıma adet sancısı gıbı ağrı gırdı bıan gerçek doğum sancısı boylemı oluyo nişan gelmeden böyle ağrılar olurum bolgısı olan varsa düşüncelerinizi paylaşırmışsınız şimdiden teşekkürler 🙏