Amabanavardendi normal doğumda kim giydirdi hatırlamıyorum ama sanırım ebe hanımdi. Epidural sebebi ile ayağa kalksam da izin vermdiler çok yurumeme, doğumhane koridordunda yatağıma çıkmama yardım ettiler. Bebegimi kucağıma verip (asla hatırlamıyorum) yukarı çıkardılar odaya. Bez falan bağladılar bebiş gibi sağ olsunlar 😊