Zelisshh benimde 3 haftam kaldı isim yok, Kerem ve Erdem arasındayım, sizce? Bana da fikir verir misiniz arkadaşlar. Abileri Eymen ve Ender miniğim Erdem olsa karışır gibi ortanca ile dil sürçmesi yada neydi ya hepsi de yakın olmuş gibi şeyler olur mu 🤔 Kerem nasıl olur