Reginaphalange1 o bölümle ilgili uzmannlığı varsa yapabilir tabi ki, benim doktorumun yoktu bana dışardan bir kaç seçenek önerdi, 13+1′de ggidip muayene oldum.. Kalp damarları, organlar, deri, genetik bir takım sendrom yada benzeri şeyler gibi her şeye bakıp rapor çıkarttılar. Kandan da bakıyorlar. Devleti bilmiyorum ama. 6.500 ödedim daha uygunlarıda vardı başka yerlerde. 2 gün içinde sonuçlar geldi, doktorumu aradım telefonda annlattı her şşeyi, diğer testlere gerek yok dedi.. Kendi muayenesi için gün verdi