Dvnv Kızlar selamm . 38+5’im . 2 haftadır açılmam 2 cm . Bugün kontrolüm vardı. Doktor 9 günün var müdahale etmek istemiyorum haftaya gelmezse suni veririz dedi. Bebeğin kafası kanalda ama kafasını arkaya doğru dik tuttuğu için açılma olmamış hareket et videolarla dedi. Videolardan açılma için yapan ve suyu gelen varsa hangi hoca önerebilir misiniz yoruldum 🥹
etuerk Dvnv ben ilk oğlumda günde 1 saat yürüyüş, ördek yürüyüşü, squat eğilerek yer silme, merdivenleri 2 şer çıkma, kaldırımda paytak yürüme çok yapmıştım 38+4 de doğurdum