Zeyzey3454 38+1 deyim. bugün kontrole gittim çatı muayenem yapıldı 2 cm açıklık var dendi. Muayene sonrası aşırı bir kanamam oldu. Hala devam ediyor idrar yaparken sürekli kanama geliyor sanki regl 1. Günü gibi aşırı bir kanamam var ne zaman geçer ve normal mi sizce
Sara_halil_0101 Zeyzey3454 keşke hasteneye gitseydiniz ağrınız varsa yada kanama devam ederse acile gidin bence riske atmayın
2busra Zeyzey3454 Bence hemen hastaneye gidin leke filan olsa neyse dicem ama adet gibi kanama olması normal değildir bide haftanız da doğum haftası diye de geçiyor
yilanbasmedusa Zeyzey3454 daha bugün gruptan gebe bi arkadaşımız kanama sonrası bebeği de kendini de zor hastaneye atıp sezaryen oldu eşi ayrılmış. Korkutmak istemem tedbir için söylüyorum. En fazla 1 saatiniz boşa gider, içiniz rahatlar, candan mesulüz sonuçta ♥️
Zeyzey3454 2busra ya ben doktoruma sonrasında gittim bana normal dedi ama içerden anormal kanama geliyor regl gibi özellikle tuvalette uzun oturunca, Yarın gel tekrar bakalım dedi sabah 9 için Çok teşekkürler
Nazlihiilall Zeyzey3454 canım tek bir doktorla sabit kalma bence hemen acile gitmen gerekiyor çok riskli hem açılman var hemde 38. Haftadasın çoğu kişi bu haftada doğum yapıyor zaten sabaha kan kaybın çok olabilir hiç belli olmaz bence sabahı beklersen bebeği de kendini de riske atabilirsin…
yilanbasmedusa Zeyzey3454 sabaha beklemeyin lütfen hemen gidin. Leke olsa normal muayeneden kaynaklı ama böyle kanama gayet anormaldir.
Amabanavardendi Zeyzey3454 çatı muayenesi mecburi yapılan bisry mi istesek yaptırmak istemiyoruz desek
cakethesel Amabanavardendi Genelde kemik yapısı normal doğuma uygun mu değil mi diye yapılır.Direkt sezeryan düşünüyorsanız yaptırmak zorunda değilsiniz.
babyUras_ Zeyzey3454 ihmale gelmez yoğun kanamam var diyosunuz hastaneye gidin bence . Çatı muayene sonrası lekelenme olabilir diyo doktorlar ama siz yoğun diyosunuz .
Babyiscomingg Zeyzey3454 alttan muayeneden sonra doktorum nişanın gelebilir akıntı şeklinde ufak kan dedi ama kanama olarak devam ederse hiç bekleme hemen acile git demişti. Bence bir gitseniz iyi olur çünkü o tarz bir kanama olunca hemen acile gitmemiz gerektiğini söylüyor doktorumuz
ipekveatlas korkutmak için yazmıyorum muayene sonrası yoğun kanama normal değildir plasenta ayrılabilir allah korusun tehlikeli bi durum bu gidin yine
Zeyzey3454 Tugceelanaz çok teşekkür ederim destekleriniz için Şimdi doktordan çıktım kanamam kılcal damarlardan kaynaklı uzun sürmüş hala kanamam devam ediyordu ve nişanım gelmiş. Açılmanın 3 cm yi geçtiğini söyledi o yüzden kanaman azalmamıştır takip edeceğiz dendi🙏
Zeyzey3454 Gumusbulut58 iyi akşamlar açılmam 4 cm oldu doğum beklendi fakat gerçekleşmedi. Vaktim var diye suni yapmadılar cuma günü 10 da muayenem var bakalım alacaklar mı🥲
Nafiye00 Zeyzey3454 4 cm açılmayla eve mi gönderdiler ben oğlumu doğum yaptığımda 4 cm açılmayla yatırdılar 5 saat sonra doğum yaptım kızımda da 2 cm açılmayala yatırdılar 7 saat sonra doğum yaptım seni nasıl göndermişler anlamdım 🙄
Tugceelanaz Zeyzey3454 4 cm doğum başlamıştır demektir 🙄 nasil yolladırlar 🙄 Sağlıkla gelsin kendini takip et ♥️
Zeyzey3454 Nafiye00 vallahi bilmiyorum belki özel hastanelerde vakit var olarak gördükleri için yollamış olabilirler geçen de 3 cm açılma ile eve yollamışlardı 🥲