Bana beyninde kist var kendiliğinden geçer demişti doktor birdahaki ay tekrardan gel bakalım her ihtimale karşı dedi dediği gibi de olmuştu kist kendiliğinden geçmişti belki sizinki de öyle bir durum olabilir mi doktorunuz kontrole çağırdı mı sizi tekrardan