Ben iki sefer oldum ve hem fitil hem antibiyotik kullandım. Bize verilen ilaçlar zaten gebelikte kullanımı uygun yani b kategorisi olan ilaçlar. Hiçbir doktor keyfi olarak vermiyor ilacı emin ol. Enfeksiyon çok sık rastlanan ama tedavi de edilmesi gereken bir durum. Normal doğumu engelleyebilir, bebeğe geçebilir , gelişimini etkileyebilir kullanmamak çok daha büyük bir risk doktorunuzun tavsiyesine uyun