Canikoo Arkadaşlar merhaba 2 gün önce regle 5 gün vardı çarpıntım sebebiyle doktorlar beta hcg baktı 2,50 çıktı ancak bugün belirtilerim sonucunda ovülasyon ve hamilelik testim son 2 test böyle çıktı sizce durum nedir regle 2 gün var
Nurellaaaaaaa1212 Canikoo ya benimde ovülasyon böyle koyu cıkıyor ben de şüpheleniyorum kendimden 24ü çatlama ama iyice silikleşmiyor
Buse0600 Mucizemmm_ benim sayfamdaki testime de bakar mısınız lütfen sabah yazdım daha kimse cevap vermedi
Canikoo Arkadaşlar bugün regl günüm sabah laboquick gebelik testi yaptım silik çizgi var fotoğrafta çıktı mı bilmiyorum sizce var mı 3 gün önce kan testi verdiğimde 2,50 çıkmıştı