3bebeannesi_ Kızlar hayırlı akşamlar 4 aylık kızım var buhar verebilir miyim. biz ailecek hastayız kızım da az az öksürmeye başladı gibi buharın adı “RONTOKOL”
deletedmom43191 3bebeannesi_ yani doktora danışmadan çocuklara pek müdahale edilemez her ilacı her çocuk kaldiramayabilir
umrumdadegil 3bebeannesi_ doktora danışmadan bu aylarda farklı ilaç vermek pek doğru değil bence calpol ve parol harici bir şey vermiyorlar genelde
Pamuk 3bebeannesi_ Günde 4 5 kere 5 cc serum fizyolojik buhar verebilirsiniz.Ciddi durumlar haricinde ilac olan nebulleri doktorlar tavsiye etmiyor.Biz serum fizyolojik ile atlatiyoruz.
2prensesannesiiii 3bebeannesi_ dr verdiği ölçeğe göre verilir benim kızım 3 4aylıktı hastalanmıştı 1 cc ventolin 2 cc serum suyuyla seyrelt demişti cartoir veriyordum bide 3 cc bunu da sade veriyordum bize dr bu şekil önermişti ventolin ağırdı sabah akşam vermişti cartoir 3 kez
3bebeannesi_ 2prensesannesiiii Ben RONTOKOL almıştım. Sağlık ocağı yazmıyor artık o yuzden. Diğerleri biraz pahalı gelmişti.💗
2cocuk2kopek 3bebeannesi_ bebeğin yattığı odaya buhar makinesi alırsan oda nemlendirici daha iyi olur
3bebeannesi_ 2cocuk2kopek Eşim alım alım dedi öyle kaldı. Evde klima çalışıyor oda boğaz kuruluğu yapar mı?