Herkes beni çok korkuttu sıcakta doğum yapmak, emzirmek çok zor diye. İstanbuldayım çok sıcak olur mu bilemiyorum☹️ alışverişe başlamak istiyorum yavaş yavaş herkes yenidoğan dönemine kıyafet alma, bol bol zıbın çıt çıtlı body al sıcakta giydiremezsin diyor. Ne alıcam şimdi ben bu çocuğa 😂 kızım martta doğmuştu şimdi yaz annesi olacağım biraz acemiyim.