11mrv11 26+1 de bebegım 981 grmdı ben öleyım o zaman doktorum bana hep bebegın önden gıdıyor derdı aramızda çok fark var baksana. Bebegım doğdu 37 de 2600 senın böyle giderse 3,5 üstü doğar, ayrıca doğduktan sonra bebekler çok degısıyor ben uzunum babası uzun ultrasonda bebegım boy olarak çok ondeydı şimdi alt sınırda ılerlıyor bebegım kısa boylu bı kız olacak