nazlitasdelen Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyor doktoruma sormayı da unuttum parol içebilir miyim içenler var mı Acilde içebilirsin demişlerdi ama
Rumeysayldiz nazlitasdelen 25 haftalığım şu an dişim ağrıyor içtim bir tane doktorum çok ağrıların olduğunda iç demişti ama