Bmiranm Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim saçımı boyatmak istiyorum sizce bir zararı olur mu ya da hamileyken boyatayan varmı fikir verir misiniz lütfen çok arada kaldım
Nilayy95 Bmiranm 12 haftalıktan sonra ilk bebeğimde ve şimdide boyadım. Bugün 22.haftaya geçiyorum yeniden boyacağım
Fatma-K Bmiranm bitkisel boya ile boyatabilirsin demişti doktorum 14. haftamda sormuştum o günden beri de boyatıyorum
simis kanıtlanmış bir risk verisi yok ama ilk trimester döneminde boyanmaması daha iyi oldugu söyleniyor sonrasında bende boyamıştım hamileyken