mineeevv 33 haftalıkken aynı şeyi yaşamıştım. cenazemiz vardı çok yorgun ve üzgündüm. Korktum sertleşme ve dediğiniz gibi acı olunca, acile gittim. Nst’de bir sorun çıkmadı. Makat geliş benim bebeğim başını dayıyor korkulacak bir şey yok demişti doktor. şu an 35iz hala aynı yerlerde başı omzu vs bi şeylerini dayıyor 🤭