4 haftalıktan başıma gelmıştı keseme zararda vermıştı dr düşük olabılır dedi tüp bebekti bıde benim ıgne vermedı hatta progeston fıtıl zaten kullanıyordum kanamam yoğunlaşınca 2 gün sonra bıdhaa gittim yolk kesesi oluşmuştu iğneye başlattı iğneyi yaptığım gıbı kesıldı kanamam ama hala devam ediyorum iğneye arada lekelenmem de oluyo oda normal dedi sakın kafana takma hersey Allah’a dayan çok ağlamıştım bişey olcak diye ama çok şükür sımdılık bı sıkıntımız yok kalp atışını vajınalden dınledık sımdı tek sıkıntımız rahmın üst tarafında kese biraz 10 gün sonra da bıdaha gidicem Allah’ın ıznıyle bişey olmaz Inşallah sadece stres yapmamaya çalış 7+3 günlüğüz biz suan