Roborock s5 max kullanıyorum çok memnunum, anneme de roborock q7 max aldık o daha da iyi ama. Benim zaten 5 sene oldu alalı. Yani roborock bütün modelleri iyi bence ya başka marka hiç bakma bile. Gözün kapalı roborock alabilirsin etrafımdaki herkes roborock kullanıyor memnun olmayan yok. Q7 max Q8 Max önerebilirim model olarak