Aygn İşinin uzmanı olan doktorun iyi demiş ama sen ona güvenmek yerine burda konuyla alakasız bizlere güvenmeyi tercih etme ☺️ O iyi dediyse iyidir. Ben şimdi aaaa cok zayıf desem benim lafıma ne kadar güven olur ki 🤷🏻♀️ Burada cok güzel paylaşımlar olurken cok fazla bilgi kirliliği de var. Doktorlarınızdan başka kimseye güvenmeyin canim anneler ♥️