buketbagci12 şuan 5 haftalık gebeyim kese göründü ama kalp atışını bugün duyamadık dokturum haftaya bir daha gel dedi sizce duyamamam normal mi ?
Nasip-1 buketbagci12 normal canım 5+4 üz keseyi gördük haftaya cuma tekrar gel kalp atışını duyacagız dedi doktorum ararştırsan zaten 7 haftalık gibi duyarsın takma kafana