17 Mart 2024’te vitale hastanesinde doğum yaptım acil sezaryene alındım hiç memnun kalmadım dikişlerim hep eğri büğrü paramla rezil oldum resmen estetik dikiş felan atmadılar istememe rağmen kesinlikle tavsiye etmiyorum hiç ilgili bi hastane değil sadece para tuzağı