Ergullll Kızlarrr bugun doktorum 33+4 de oldgumu ve 9 nısanda sezeryan tarihi verdi.o süreyi hesapladıgımda ise 39+3 de almıl olucak. Ama ılk hamılelgımde oglumu 38+5 de almıştm neden uzatmış olabılır. Aynı doktor bu arada
Rumeysaeliz Ergullll bende 33+3 haftalık hamileyim 7 martta kontrolüm o zaman gün verir belki bende 39 haftaya kadar beklemek istiyorum allahtan bişey çıkmazsa inşallah ilk dogumumu da 39+2 de yapmıştım
Ergullll Rumeysaeliz bende beklemek isfıyorum ama çalıştgım için ne kadar aktarırsam o kadar iyi diye düşündüm aslında😘
ozgmom Ergullll Banada 39. Haftaya verdi sezaryen gününü 15 Mart. Nekadar çok durursa okadar iyi diye sanırım