Mysgnldfne Kızlar iyi akşamlar Nst de sancım anlık 80 buldu o da bebek sertleşti toplandi bi yerde o an çıktı ben ağrı sancı hissetmedim doktor yatış istedi yatıp yatmamakta kararsızım arada sertlesıyor karnım ama sancı su kanama yok
seyma0661 Mysgnldfne benim 32.haftamda öyle olmuştu bebek sertleşti sancı 60a çıktı. Doktorum da bebeğin hareketi olduğu için buna sancı diyemeyiz dedi. 4-5 kere 40-60 çıkmıştı
meltemucr Mysgnldfne benim de bu gün sadece bir kere 65 falan çıktı ama doktorum dorun yok dedi 38+4 teyiz . 2 gün sonra sezeryanım var 🥹
Mysgnldfne deletedmom43191 evet ilk başlarda 20-25 çıkmış anlık 82 gördğm sonra 0 düştü Bebek sertlesınce böyle oluyo doktor yatış dedi