Kızlar 38. Haftamdayım 5 gün önce 1 cm açıklığım vardı devamı gelmedı sımdı sankı kasıklarımda bı baskı ve alt karında agrı hıssedıyorum karnımda aşağı ınmıs durumda sızce yerleşmişmidir başı kanala bırde bu baskı açılma baskısı olabılır mı yada sancı böyle bırsey mı nst de sancım en son 70 lerı görmüştü ama açılma vs olmadığı ve kanala gırmedıgı ıcın eve donmustuk