aysecakir Emelkanat ben de 36+0 da gittiğimde 2.950 gramdı bakalım haftaya perşembe ne kadar olucak 😊
Emelkanat FundaElmaYazici Gulo4265 üç kiloyu geçse benimde çok mutlu olucam ama ultrason 100 200 gr yanıltıyor
aysecakir Emelkanat aslında doktorum haftasıyla uyumlu dedi tahmini 3.500 kilo doğar dedi. Bana da 3-3.500 gram ideal geliyor ama sağlıklı olsun da bakalım 🤗 bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketiyorum genelde ☺️
FundaElmaYazici Emelkanat bnm ki baştan beri zayıf doktor genetik yapabileceğin bişey yok en fazla 2800 doğar dedi. Kaşar muz ceviz ıspanak bu formlarda be duyduysam kilo alsın diye tükettim ama olmayınca olmuyor. Doktorumda zayıf olması sağlıksız demek değil kilolu bebekte sağlıklı demek değil dedi artık takmıyorum . Sağlıcakla gelsin kuzular yeter. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin cümlemize.😊
Emelkanat FundaElmaYazici amin cnm inşallah ben kendimde zayıfım 50 kiloyla hamile kaldım belki bıda bana benzer😊😊
aysecakir Emelkanat galiba canım sütü fazla yüket ben bi geceleri yatmadan önce içiyorum ama o da baya büyük bi bardakta, pekmez bal kaymak ceviz ıspanak fasulye karnabahar kaşar sevmiyorum mesela onun yerine tost yapıyorum. Ama İnan bunlar hiç önemli değil sağlıklı olsunlar yeter 🙏🏻🤲🏻
Ebrua Emelkanat aman kiloyu dert etme saglikli olsun yeter İnan benim bebegim cok kilo aliyo diye diyet bile yaptirdi doktorum iki hafta Kafan rahat olsun sağlıklı gelsinler 🙏☺️