tosbaaa tavsiye etmem açıkcası. Ben yaptırmıştım, sonra 1,5 yaşına gelene kadar park yatak kullandım. Montessori yatak öööyle durdu 😊 sonrasında işe yarıyor kesinlikle ama ilk 1,5 sene park yatak çok daha rahat ve kullanışlı geldi bana. Ana sebebi şu; zaten anne olunca bebeği kucağa al, indir kaldır derken ister istemez belimiz zedeleniyor ve ufak ağrılar yaşamaya başlıyoruz. Montessori neredeyse yer ile paralel ve yüksekliği çok az olduğundan kucağımızdaki bebekle o kadar eğilmek çok zor oluyor. Ve daha çok ağrı yaşatıyor.
1,5-2 yaşına kadar özellikle enn iyisi park yatak, aklınız kalmıyor her yere taşınabiliyor vs çok rahat..