Merhaba kızlar hayırlı ramazanlar 🌙
37+3 teyim ilk çocuğum sezaryen bu da haftaya sezaryen doğum ile doğacak inşaallah.
Nst ye giriyorum düzenli sancım yok
Ama bacak aram çok ağrıyor alttan ağrı geliyor ara ara
Sanki bacak aramda bişey var ve bacaklarım birleşmiyor
Yatıp kalkarken de çok zorlanıyorum
Bebek hareketlerimi sayıyorum normal sayıda. Doktora da gittim bişey demedi bi hafta daha bekleyebilir dedi
Ama bu bacak arama kafası aşağı inmiş olabilir mi? Yani korkuyorum normal doğurmak isterim tabii ama doktorum buna cesaret etmiyor sezaryen olarak belirledik ve korkuyorum.
Tecrübelerinize ihtiyacım var. Normal doğuranlar bu bacak aramdaki ağrı bebeğin indiğine mi işaret?