sehnazz000 Merve-99 sabah erken kalktığımda bitiyor ama geç kalkarsam bitmiyor Çokta şey değil ya evde dert eden biri yoksa illa yapacağım diye yıpranma Çocuğu olup çok düzenli olan cindir 😁
Nisasena-2727 RabiaK27 Bende aynı durumdayım üçe hamileyim ve asla yetisemiyorm agislasiyorm hiç halimde olmuyo
RabiaK27 Nisasena-2727 evet maalesef bende öyleyim bazen iki gün evi süpürmediğim oluyo yapamıyorum eşim yapıyo sonra zaten bebekte aşağıya baskı çok yapıyo hareketlerimi kısıtlıyo
Nisasena-2727 RabiaK27 bnde 6 aya giricem bende çok halsiz ve kasılma baskı çok oluyo çabuk yoruluyorm