FYY haftaya giriyoruz kızımla, 2900 gram kilosu BDP de 9.11 çıktı. Kafası önden gidiyor dedi doktor. İlk doğumum normal olmuştu, bu doğumu da normal istiyorum. Değişir mi acaba bu değerler?
Baby_B FYY benimde 36+0 da bebegin kafasi 37 ydi Suan 37.haftaya girdik kontrolum yarin Doktorum buyuk ya da engel olur demedi Doktorunuz bir sey dedi mi size? 1 2 hafta önde olmasi sorun degil diye biliyorum
FYY Baby_B Sadece iri bir bebek olacak dedi. Engel olur olmaz bir şey söylemedi ama ben biraz evham yaptım.