Mmmaviii Çok belli oluyor hayırlı olsun.Kızlar yeni katıldım aranızda gebelik testi yaptım öğlen üç beş dakika bekledim görmedim çizgi 5 saat sonra eve döndüm baktığımda çok az belli belirsiz silik bir çizgi var geçersizmi başına gelen varmı böyle birşey
Mmmaviii erikarpuz çekmeye çalıştım ama asla benim gördüğüm o çok belli belirsiz silik çizgi kamerada görünmüyo
Mmmaviii Dilan-dag benim 4 gün geçti iki gün önce yaptığımda sonrasın da da silik çıkmamıştı bunda çıktı ama 5 saat geçti aradan tabi