seyma0661 Baby_B biz çarşamba 🥹🥹 Kaç kilo olmuş banada haber verir misin canım bizim bebiş 36da 3kgydu doktor 37 uyumlu demişti. 37de gittik yine 3kgydu 🥲 doktor damarlardan vs beslenebiliyor bişey olmaz ondan dedi de yinede tedirgin oldum
Edanur60 Baby_B 34+5 yarın bizde görücez bakalım geçen hafta 2300 gramdı sancılarım olduğu için maalesef 28.haftadan beri çatı muayenesi falan yapılıyor devletteki acile gidince alıştım artık Doktorum yarın ne dicek doğum hakkında çok merak ediyorum 😊
Baby_B seyma0661 oy masallah bebisinize Olur yazarim canim Benimki 36+0 da 2800 idi kizim bakalim kac oldu🥰