Kelebekkkk34 bizim yumurtalar biraz tembel olduğu için normal bence bende günde hep 2 test yapmıştım meraktan🥲 4 ocak pik değil ama t çizgisi koyuydu 5 ve 6 ocakta sabah ve akşam pik oldu tamamen 7 sinde sabah çatlamıştı. İmkanın varsa hergün değerlendir ben sadece çatlamadan 2 gün öncesini değerlendirebilmiştim