1sen1ben1debebek Ecemom_ 6. Haftada fasulye şeklindeydi 3 haftada yuvarlak oldu anlamadım🥲Sağlıkla gelsin bakalım
Ecemom_ 1sen1ben1debebek benim de öyleydi canım. Cinsiyetimiz kız. Ama arkadaşımın kesesi muz gibiydi resmen kesin erkek diyorduk onunki de kız. Bizimkiler tahmin sadece kesin bilgi değil tabiki🌸
1sen1ben1debebek Ecemom_ kaçıncı haftada öğrendiniz peki cinsiyeti🥹Merak işte önemli olan sağlıklı olmaları tabi
Ecemom_ 1sen1ben1debebek 13 de erkek gibi dedi doktor. 16 da kız 18 de kız dedi. Detaylı da kesin kız olduğunu öğrendik