Busra2013 Kizlar 9+2 yesil akintim var sari yesil karisimi sag kasigimla sag bacagim agrio ayni adet olacaken de ikisi agrirdi ayni o sekilde agriyor neden acaba normalmi bu ikinci gebeligim ama hatirlamiyorum hic ilk gebeliğimin ilk haftalarini😒
Loveis Busra2013 canım normal dışı akıntılar için doktora gitmeyi deneyebilirsin. Yeşil akıntı sence normal olabilir mi? Ağrında varmış bi doktora gidip tahlil yaptırmalısın. Biz ne kadar normal bilemeyiz.
Bebisannis Busra2013 enfeksiyon olabilir idrar ve vajinal kültür alır muhtemelen doktora gitmelisiniz
nurkb Merhaba kasık ve bacak ağrısı olabilir ama sarı/yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi olabilir kesinlikle ihmal etme doktora git, bol bol su içmeyi unutma lütfen