Viyanaraf 11 haftalıkken doktor erkeğe benzetti 15 haftalıkken sırtı dönük belli değil dedi merak ediyorum kedinleşse artık
Nimpheloss Viyanaraf Aynı durumdayız kontrol sürem bitmeden bidaha gidelim diyip dueuyor eşim 😅 İçimde döndü durdu ama bacaklarını çapraz toplamış bi türlü açmadı
viyantnr Viyanaraf isimlerimiz bile aynı adaşim benim aynen öyle sırtı dönüktü Çarşamba günü gidecem hayırlısı ile öğrenirim bende
Altn06 12 haftada erkeğe benzetti doktor 15. Haftada bir kızımız olacağını öğrendik kesin konuştu bu sefer dotkor ama detaylıya kadar emin olamayacağız gibi 😅
Viyanaraf Altn06 bende detaylıyı bekliyorum benim haftam 1 hafta önden gidiyor yarın kontrolüm vardı doktorum 10 günlük izne ayrılmış bekliycem mecbur
Viyanaraf Nimpheloss bugün ki kontrolde kız olduğunu öğrendim 1 oğlum var bide kızım olmasını istiyordum 11. Haftada doktor erkeğe benzetmişti bu seferde kız dedi bacak arasınıda gösterdi boştu inşallah değişmez
cauuv1 Hafta gördüğüm kadarıyla erkek dedi ama net gibi konusmadı emin olamadım gerçi degismez heralde bu saatten sonra şimdi 16+3 üm
Hlya1993- Benim kızım geliyor 🌸 16+4 olduk. Rüyamda kucağıma alıp kokladığımı gördüm. Umarım sağlıkla o günlere kavuşuruz🌷
LadyX Gulenay05 aynı haftalarda mı böyle söylediler size de. Evet ben de detaylıyı bekliyorum ama daha 5hafta var 🤗
Dilaraa0740 Mineee5656 evet maalesef ve kız tüm belirtilerim pipi gösterdiler bakalım detaylıca ne diycekler
LadyX Mineee5656 evet aynı doktor. Özel hastanede doktorum. İkili tarama testinde söyledi cinsiyeti 12.haftada sonra 13te de teyit etti. 16da kıza benzetti 😅 bakalım ne olacak detaylıda. Ben hep erkek hissettim.