Hilallm1 Kızlar dubleks evde oturuyoruz ve doğumdan sonra çok zorlanıcam galiba in çık in çık. Birde beşik daha almadım kolay pratik ve iyi bir seçim yapmak istiyorum öneriniz nedir. Hem aşağıda hem yukarda rahatlıkla taşıyabileceğim birşey arıyorum
Guzelanne56 Hilallm1 elele nova 3 in 1 hafif küçük anne yanı besık çok memnunum buyuyorda ileride park besık oluyor
Kevsssim Hilallm1 bence yatak odasına normal beşiklerden koyabilirsiniz aşağıya da ufak taşımalık bişey alabilirsiniz. Normal beşiği sürekli taşıyamazsınız. Ben görselini beğendiğim için ahşap sepet beşiklerden aldım ama ne kadar kullanışlı olur bilmiyorum ilk gebeliğim 🥹
minikbebegim06 Hilallm1 beşiğe ek olarak ana kucağı alın inip çıkarken onu götürün yanınızda onda da çok güzel yatıyorlar beşikte sabit odada durur dubleks olmasa inip çıkma durumu olmasa tekerlekli besik yeterli gelirdi
2bebe1kedi Hilallm1 Doğduklarından beri 2 bebeğime de park beşik kullanıyorum 5-6 yaşına kadar kullanıyolar baya büyük hemde rahat katlanıyor katlanınca küçük birşey oluyor seyahat ederken vs de katlayıp bagaja atabilirsnz çok rahat
Kevsssim minikbebegim06 Evett anakucağı ve reflü yatağı yada babynest gibi bişey de yardımcı olur gün içinde uyutmak için 😍
minikbebegim06 Kevsssim babynest ben de var ama yumuşak kaldığı için pek sevmedim bebekler için ilk zamanlar biraz daha sert yatak öneriliyor ya o yüzden annemgile bıraktım bir tane daha babynest o daha sert orda yatarken işimizi görüyor ama ana kucağı ve reflu yatağı kesinlikle çok iyi ben besigin içinde reflu yatağı kullanıyorum dümdüz değil eğimli yatsın kusmasın diye
Kevsssim minikbebegim06 ben trendyoldan bir sayfadan aldım gebeliğimin ilk ayları olduğu için çok tecrübesizdim 0-1 yaş olanlarda tekerlek varmış benim ki 0-2 yaş biraz büyük 🥺 gündüzleri de alternatif şeyler kullanırım artık. Peki bebişi içinden alırken geri koyarken vs zorluk yaşıyormusunuz? Ben en çok bunu merak ediyorum biraz derin bir beşik.
Kevsssim minikbebegim06 bende reflü yatağı olduğu için babynest almadım ayrıca ana kucağı aldık sadcee
minikbebegim06 Kevsssim yaa onu bilmiyordum bizdekini biri vermisti hangi yas grubu fikrim yok o yüzden gündüz için ana kucağı o zaman kesinlikle rahat oluyor ben bazen ona bazen beşiğe koyuyorum ben içine reflü yatağını koydum biraz daha yükselmiş oldu yatağımın yanına koyunca bebek direkt benimle aynı hizada gibi oluyor kolay alıyorum bir zorluk yaşamadım
Kevsssim minikbebegim06 bende reflü yatağını beşiğe koyarım diye düşünüyordum bana da fikir oldu teşekkür ederim ilk aylarda bebeklerde dönme vs olmaz dimi düşme tehlikesinden korkuyorum 🥺
minikbebegim06 Kevsssim yok dönemiyorlar bide ben gündüz serbest bırakıyorum uyurken ama gece yarım kundak yapıyorum uykuya geçişi de kolay oluyor dönme riski de kalmamış oluyor o da fikir olsun ☺️