Son Adetim 3 şubat belirtiler vardı yapayım dedim ilk 30 saniye kadar baktım yoktu attım çöpe 3 4 dk sonra içimden bir ses bak dedi baktım boyleydi kuruma çizgisi desem daha önce hiç başıma gelmedi hamile değilken de test yaptığımda yoktu ve hiç kuruma çizgisi çıkmadı başıma gelmedi şimdi böyle çıkması şaşırttı sizce ne yapmalıyım… 