Kızlar 29 hftalığım doktorum kesinlikle tutamazısn allah korusun erken doğum,veya düşük olabilir dedi zaten doğal olarak tutmak pek mantıklıda değil ama annem kazasını bile tutman için 1 sene içinde tutman lazım diyor emzirme dönemindede tutamıcağın için parasını vermen lazım 0 30 günün diyor bu doğrumu ya kazasını 2 sene sonra veya 1 sene sonra tutsam kabul olmuyormu yani