Kızlar dün siyah akıntım geldi doktora gittim acile bütün sonuçlarım temiz çıktı bebeğe de baktı herşey normal dedi hatta Altan da baktı . İki üç defa yaşadım tabi bu durumu . Neyden oluyor acaba bilen var mı. Doktorum herşey normal sadece sancı için bi ilaç verdi özel hastaneye gittim